Teknisk förvaltning

Brf Hyveln har sedan 2019 avtal med Renew Service om fastighetsservice.

Avtalet innebär att vi snabbt kan få hjälp vid akuta problem som kan uppstå i våra hus.

Det finns även möjlighet för alla boende att få hjälp med privata uppdrag som t ex snickare, elektriker eller kanske målare om det är så någon behöver hjälp med något. Avtalet förlängs automatiskt med ett år i sänder.

Nedan finner ni kontaktuppgifter och också information om den app som Renew har som service till de kunder de har. Där kan du lätt lägga in ett ärende om de behov du har och sedan kan du följa upp det och också följa upp status på det.

Har du några funderingar runt detta så hör gärna av dig, lättast som vanligt på mailadress hyveln@live.se.


 Fastighetsskötare:            Jörgen Ström
                                           felanmalan@renewservice.se
                                           Telefon: 08-34 38 00
                                            
                                                
Felanmälan
All felanmälan gällande vårt område, lägenheter m.m. sker enligt nedan.
Telefon: 08-34 38 00      (vardagar mellan kl. 08.00- 17.00)
E-post: felanmalan@renewservice.se

 

Handyman – Behov av snickarhjälp, elektriker mm. kan beställas via växeln vardagar 08.00-17.00 på 08-34 38 00.


Jour
För akuta ärenden som inträffar på vardagar efter kl 17.00 samt under helger, och som inte kan vänta till kommande vardag, kontakta (gäller även störningsjour):

Renew Service Jour         08-34 38 00 
 

Om det skulle uppstå tekniska störningar i vår växel vid något tillfälle och ni måste komma i kontakt med t.ex. jouren så kan ni ringa nödnumret: 070 46 40 933. Observera att det sistnämnda telefonnumret är endast vid akuta fall om ordinarie nummer inte skulle fungera.